Proč sbírám body

Asi
se to stalo i vám, ale já jsem měl v životě několikrát opravdu
velké štěstí. Jedno z těch největších bylo, že mi byl
jednoho dne představen síťový marketing. Po několika letech jeho
studování a praktického uplatňování jsem se stal jeho nadšeným
propagátorem.
Možná však, že někteří z vás se síťovým marketingem nemáte ty nejlepší zkušenosti. Síťový marketing existuje totiž i v takových těch podvodných variantách. Mým dalším štěstím je, že mám už tolik zkušeností, že takové podvodné nabídky dokážu poměrně snadno odhalit. Vy ale třeba až takové štěstí nemáte. Proto uvedu jeden skutečný, i když extrémní, příklad ze života, co legální síťový marketing zcela určitě není!
Když za mnou kdysi přišel jeden známý, ať zaplatím třicet tisíc za registraci do úžasného nového systému, kde za každého dalšího, koho přivedu, dostanu hned dvanáct tisíc na ruku, dlouho jsem ho neposlouchal. Hned mě napadlo, že si přece nezničím několik dlouholetých dobrých přátelství. Nechoďte za mnou s podobnými nesmysly, byť by byly i nějak inteligentněji zamaskované. Hrozí vám, že bych vás s takovou nabídkou mohl "skopnout ze schodů".
Jestli dovolíte, budeme se bavit pouze o legálních, fungujících a prověřených věcech. Správný, solidní a efektivní síťový marketing je postaven na sbírání bodů za nákupy zboží, které tak jako tak někde děláte. Budete-li je ale dělat v obchodech síťového marketingu, kde se nabízí v domácnosti běžně používané typy spotřebního zboží, budete za svoje pravidelné nákupy sbírat body, které se pak každý měsíc objeví na vašem účtu jako provizní odměna v řádu několika stokorun nebo tisíc. Myšlenka síťového marketingu, který spolehlivě funguje, je postavená na uskutečňování obratu zboží, který stejně děláte někde v supermarketu, ale tam vám za to žádné peníze na váš účet nechodí.
Správný systém síťového marketingu můžete využívat vlastně dvěma způsoby. V prvním budete nakupovat tam, kde vás za to platí, případně zprostředkujete časem tuto možnost i několika vašim známým - a bude vám na účet chodit každý měsíc pár tisíc navíc. Změníte jenom způsob a místo nakupování všeho, co v životě potřebujete. A budete sbírat body. Vlastně peníze ze země...
Druhá možnost je zajímavější, ale také náročnější. Budete v tomto systému aktivně podnikat, budete budovat rozsáhlejší odbytovou organizaci, a budete také dostávat každý měsíc na účet částky o nějakou tu nulu větší. Spravedlivě podle vaší aktivity. Předpokládá to ovšem systematickou a pravidelnou práci. Znáte-li někoho, kdo je rozený podnikatel, nebo komu třeba v nějaké krizi zkrachoval jeho obchod nebo firma, prozradím vám svoji dlouholetou zkušenost. Neexistuje pro takové aktivní lidi žádná geniálnější a bezpečnější alternativa podnikání a vydělávání peněz. A také je to dokonalé sociální zajištění do budoucna, zcela nezávislé na sociální politice státu.
Chcete-li se pustit do síťového marketingu takovým aktivním způsobem, doporučuji ke stažení moji malou příručku s názvem Kudy kam, aneb správná cesta síťovým marketingem. Najdete ji na www.bezvydavatele.cz . Možná v ní zjistíte, že postavit si svoji vlastní odbytovou organizaci, neboli svůj vlastní on-line minimarket, není tak úplně snadné, jako ostatně žádné podnikání, ale jednoduché to přesto je.
Na závěr ještě moje osobní vyznání, proč jsem si síťový marketing tak oblíbil. Za celý svůj život jsem nepotkal žádný lepší způsob, jak se naučit mít rád lidi kolem sebe, jak oceňovat jejich jedinečnost a hodnotu, a jak jim pomáhat zlepšovat jejich, ale zároveň tím i svůj život. Myslím, že to dobře vystihuje citát zakladatele jednoho z nejlidštějších systémů podnikání, s jakým se můžete setkat: "Chcete-li být v síťovém marketingu úspěšní, musíte mít jiné lidi v srdci."
Přeji vám, abyste i vy měli co nejvíc lidí ve svém srdci. A oni vás.
Pak se síťový marketing může i pro vás stát doslova zlatým dolem...